HTML

Mingyá' 30

Csoportblog arról, hogy milyen érzés matematikailag belépni a középkorúságba, avagy hogyan éljük meg, hogy mingyá' 30 évesek leszünk!

Friss topikok

  • "a barátom barátnője": SMS-ben tudatta részhez egy apró adalék, hogy a lágerfürer visszaírt: "... láza nincs, ha valamily... (2009.07.17. 14:41) Túl a bulin

Linkblog

Kiberbarátság avagy a legjobb öribarik

2009.06.27. 15:06 Mingyá 30

A hetet a sörben úszkáló Prágában töltöttem, ezúttal teljesen hivatalos úton. Magyarul konferencián voltam, ahol egy igen érdekes előadást hallottam a cseh információs társadalomról. Este, a záróvacsin beszélgettem egy nagyot a tanulmány szerzőjével, és megállapodtunk arról, hogy bizony, internetfüggőség van, és bizony, az emberi kapcsolatok jó része a kibertérben alakul. Nem vitatva, hogy én is netfüggő vagyok, és az én kapcsolataim is jórészt az interneten alakulnának, ha nem lennék annyira rámenős, ki kell, hogy fejtsem, mennyire nem jó ez így.

Mert gondoljunk csak bele! Milyen már, hogy egyedül ülsz a számítógép mellett, és egyedül kortyolgatod a sörödet, miközben 3 ember néz téged, és teszi ugyanezt a webkamera mögött? Milyen már, hogy nem megy el előtted egy 18 éves punci, akinek a fenekét fennhangon tudjátok együtt dicsérni? Hogy lehet igazán őszintének lenni, amikor nem látod a beszélgetőpartnered rezdüléseit? Szuper dolog az internet, hiszen mi is így tartjuk a kapcsolatot külhonba szakadt (disszidált?) barátainkkal, de el nem tudnám képzelni a kizárólag virtuális kapcsolatokat. Pedig ha valaki, én már abban nőttem fel, hogy ilyen kapcsolatok igenis vannak.

Felhívás tehát minden Nyájas Olvasónak! Kell, hogy legyenek legjobb öribarik (best forever friends), mert a billentyűzet nem fogja a fejedet hányás közben. A monitor nem szervezi meg a legénybúcsúdat. A vincseszterre ne számíts a tejfakasztó bulin! Becsüld meg a társaságodat, a közeledben levőket, és időnként szakíts időt arra, hogy felhívd őket!

Csaba

Szólj hozzá!

Címkék: barátság információs társadalom öribari

A bejegyzés trackback címe:

https://mingya30.blog.hu/api/trackback/id/tr551211975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása